179861
Book
In basket
Sprzedażowe nawyki : mikroróżnice, które generują makroefekty / Paweł Muzyczyszyn. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 247, [1] strona : rysunki ; 21 cm.
Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany. [nota wydawcy].
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 247-[248].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again