180025
Book
In basket
Skuteczna reklama na LinkedInie / Artur Jabłoński. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 175, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny. [nota wydawcy]
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again